Rocherster, NY

Rochester Greece
Oda No: 114
TATIL ROTAMIZ A.Montreal, B.Rochester, C.Niagara Falls, D.Toronto

Uzun bir aradan sonra tatile cikmak heyecan verici. Bu seferki tatilimiz digerlerinden farkli olacak cunku 3 degisik yere gitmeyi planliyoruz ve hepsine araba ile gidecegiz.

Ilk iki gun Rochester’da kaldiktan sonra Niagara Falls’a gececegiz. Orada da iki gun kalip sonra Toronto’ya gidecegiz. Tatilin son 4 gununuToronto’yu gormeye ayirdik.

28 Temmuz Cumartesi sabahi planladigimiz gibi saat 6:30 da yola koyulduk. 2 saatlik yol sonrasi 1000 adalar (Thousand Islands) uzerindeki kopruden Amerika’ya giris yapacagiz. 1000 Adalar salata sosu ile unlu doga harikasi bir bolge. En kisa zamanda buraya da gelmek lazim.

Nefis bir koprunun uzerinden minik adalari seyrederek gectikten ve yaklasik 20 dakika gumruk kapisinda bekledikten sonra ABD’ye girdik. Onumuzde yaklasik 2 saatlik daha yol var

Rochester’a gitmek istememizin sebebi hem alisveris yapmak hem de cok guzel oldugunu duydugumuz cocuk ve oyuncak muzesini ziyaret etmek. Amerika her acidan Kanada’ya gore daha ucuz. Ustelik Kanada’da olmayan Cheese Cake factory gibi bazi restoranlar Rochester’da mevcut.

Yolda cok siddetli sagnak yagmur baslayinca moralimiz biraz bozuldu ama neyse ki hedefimize ulastigimizda yagmur da dinmisti. Alisveris faslini tamamlayip gece otelimize giris yaptik.

Ertesi gun oglen yemegini Cheese Cake factory’de yedik. Tesaduf o Pazartesi Ulusal Cheese Cake gunuymus o nedenle fiyatlar yariya dusurulmus. Her zamanki gibi nefislerdi. Keske her mahalleye bior cheese Cake factory acilsa

Pazar gununu de dolasarak ve biraz alisveris yaparak gecirdikten sonra Pazartesi sabahi unlu oyuncak ve oyun muzesine gittik. (http://www.museumofplay.org/ )

Bu bolgeye yolu dusen tum cocuklu ailelerin gormesi gereken bir yer bence. Cocuklar cok keyifli zaman geciriyorlar.

Bu ev egri yapilmis. Icinde yurumek cok zor ve genelde insanlarin basi donuyor. Ipek ve Alp giremediler, Arda ve ben cok zor da olsa yuruyebildik

Kaleideskop

Perspektifi anlamak icin guzel bir oyun alani

Susam Sokagi

Postman always rings twice 🙂

Firinda yemegin tadi da baska olur 🙂

Isler kesat

Imdaaaat kuratirn yapistim kaldim buraya

Yettim yettim :))

Erken yasta calisma hayatina atilmak lazim

Niagara Falls icin yola cikmadan once biraz alisveris yapmak lazim